Autor |
Správa |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
baro |
Napísal: 07 Máj 2012, 16:43
|
|
|
takze ulohy k 2. lekcii zial, ulohu 6. (7.) som nepochopil a pozrel som si riesenie inych a preto som ju neriesil, presnejsie "riesil" inak - maximal.c uloha 9. ma dostala - pekne opakovanie 1. lekcie - po dobrej polhodine nepipania som si spomenul, ze som reprak uz davno vyhodil a na druhom kompe to samozrejme pipalo, a az dnes som si vsimol, ze mam v zdrojaku preklep, tak dufam, ze bude pipat aj po oprave :-) http://www.ulozisko.sk/obrazky/477731/vcielka2.jpg Úlohy si spravil veľmi pekne aj s vysvetlením problematiky. Škoda že si nepochopil 6 a 7. Išlo len o matematiku. Preto som ti nemohol dať za jedna. libcosenior |
|
 |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
baro |
Napísal: 07 Máj 2012, 23:19
|
|
|
tretia lekcia terazky som nekukal na riesenia inych, snad som nepopisal privela sprostosti
Pekne, jednoducho a prehľadne spracované úlohy. Akurát si zabudol na 5. úlohu. Asi si ju len nevložil do prílohy, veď už bolo dosť neskoro. :D libcosenior
PS. Ešte raz díky za upozornenie na chybu v lekcii. ;)
EDIT - doplnenie piatej ulohy |
|
 |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
baro |
Napísal: 27 Apr 2012, 21:24
|
|
|
moje pokusy pisem v Dev-C++,pre zaujemcov je aj v cz/sk ale skusim aj Code::Blocks
 Všetky úlohy si spravil pekne a prehľadne. S tou spodnou úvodzovkou máš pravdu, tak som to opravil. adam |
|
 |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
baro |
Napísal: 08 Máj 2012, 08:49
|
|
|
takze stvrta... 4.1: int i = 3, j = 4; printf("%d\n", i == 3); 1,true - 'i' sa naozaj rovna 3 printf("%d\n", j >= 6); 0,false - 'j' nie je najmenej 6 lebo je 4 printf("%d\n", j = 5); 5 - zapis nie je logika ale obycajne priradenie hodnoty 5 printf("%d\n", i < 6); 1,true - 'i' je naozaj mensie ako 6 lebo je 3 printf("%d\n", j == 4); 0,false - 'j' sa nerovna 5, tu sme priradili o dva riadky vyssie vysledok: 1 0 5 1 0 http://www.ulozisko.sk/obrazky/477730/vcielka1.jpg Pekne si sa pozabával. :D Ako prvý si použil dekadické hodnoty znakov z ASCII tabuľky v 2. a 3. úlohe, navyše si v 3 úlohe použil aj premennú typu int. Zaslúžiš si bodík. ;) libcosenior |
|
 |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
baro |
Napísal: 15 Máj 2012, 20:38
|
|
|
pokracovanie 5. lekcie: 5.9 1. so zatvorkami obsahuje premenna c znak a pokial je to velke pismeno zobrazi sa jeho dekadicky ascii kod, inak sa nezobrazi nic 2. bez zatvoriek obsahuje premenna c vysledok prvej podmienky a to true (1), pokial je znak "vacsi alebo rovny" ako pismeno velke A a false (0), ak je znak "nizsi" ako velke pismeno A teda premenna c obsahuje hodnotu bud 0 alebo 1 a podla toho sa tato bud vypise (1), alebo nie (0), lebo druha podmienka (c mensie alebo rovne 'Z') je splnena vzdy PS5.9 Dufam, ze som to pochopil spravne, bo som zatial necital o prioritach a poradi vyhodnocovania operatorov v sekcii FAQ, ale chystam sa
5.10 neviem ci som spravne pochopil ulohu: "Použi len jeden príkaz (if – else) a nezabudni na malé písmená", respektivne nechapem zatvorku: "if - else sa dá použiť ako podmienka terárny operátor"
PS idem skusit upravenu 1. ulohu http://www.ulozisko.sk/obrazky/477730/vcielka1.jpg K 9 úlohe som sa vyjadril v ďalšom príspevku. 10 - napísaná správne a prehľadne, použité dva spôsoby. Aby nedochádzalo k nedorozumeniam, text: "if - else sa dá použiť ako podmienka terárny operátor" som z úlohy vypustil. Práve toto: "Použi len jeden príkaz (if – else), má škôlkára neviesť na to, aby použil terárny operátor. V opačnom prípade by sa úloha dala vyriešiť len s (if - else). 11 - Pekne spravené. Je pravda, že terárny operátor je v niektorých prípadoch vhodnejší, ale keď sa jedná o zložitejšie operácie, je if - else prehľadnejšie. (zvlášť keď má kód čítať iná osoba ako ten čo to napísal) Mám jednu pripomienku k tvojmu kódu. (Je to len vada krásy) else if (c >= 'a' && c <= 'z') printf("male pismeno '%c'\n\n", c); else if (c >= 'A' && c <= 'Z') printf("velke pismeno '%c'\n\n", c); else printf("interpunkcny znak '%c'\n\n", c); treba písať takto: else if (c >= 'a' && c <= 'z') printf("male pismeno '%c'\n\n", c); else if (c >= 'A' && c <= 'Z') printf("velke pismeno '%c'\n\n", c); else printf("interpunkcny znak '%c'\n\n", c); 12 - pekne spravené Je správne využívať už hotové veci a len ich doplniť, to poznáš hlavne keď sa pustíme do jazyka c#. 13 - OK 14 - OK 15 - OK libcosenior |
|
 |
|