Autor |
Správa |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
tommih |
Napísal: 26 Apr 2012, 09:59
|
|
|
Moje úlohy z prvej lekcie. http://www.ulozisko.sk/obrazky/477730/vcielka1.jpg úlohy splnené na jedničku, kódy sú prehľadné, možno len na konci programu srdiecko.c namiesto: "\n" "\n" "\n" "\n"); použiť: "\n\n\n\n"); ale chyba to nie je
adam |
|
 |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
tommih |
Napísal: 26 Apr 2012, 13:05
|
|
|
Úlohy z lekcie 2 http://www.ulozisko.sk/obrazky/477731/vcielka2.jpg 1. ok 2. zabudol si na premennú 'Z' 3. ok , si prvý čo použil zápornú hodnotu ;) 4. nesplnil si podmienku zadania: "pričom sa v jeho zdrojovom kóde nachádza znak 9 iba raz a to v riadku, ktorý vyzerá takto: i = 9;" 5. možno som ťa nepochopil, ale tvoj výsledok posledného príkladu: a = 2 %= b=3 = 2 = 0 = 1+e/2 = 3 sa mi veľmi nepáči. výsledok má byť: a = 2, b = 3, d = 3 6. ok, jednoducho a fajn 7. ok, jednoducho a fajn 8. ok, dobre zvládnuté 9. ok :)
adam |
|
 |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
tommih |
Napísal: 02 Máj 2012, 20:37
|
|
|
Vypracovanie 3 lekcie...
 Všetky úlohy si spracoval výborne, jednoducho a prehľadne. Ale jednu maličkosť si prehliadol. V 8. úlohe bolo treba vypísať veľké písmená v opačnom poradí. libcosenior |
|
 |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
tommih |
Napísal: 03 Máj 2012, 20:41
|
|
|
Štvrtá lekcia. http://www.ulozisko.sk/obrazky/477731/vcielka2.jpg 1. a 2. - OK 3. - NO OK! Podmienka i <= 1 v tvojom programe nie je správna. Pozabudol si, že premenné typu int sú kladné, ale aj záporné čísla. Prepiš riadok: i = 2; na i = -2; a spusti program. Podmienka by platila, keby si použil typ premennej unsigned int , to sú len kladné čísla a číslo nula. V tvojom programe mala byť podmienka: ..... ale to už vieš aj sám. :D 4., 5. a 6. OK S tým, že 6. úloha už patrí do 5. lekcie. :shock: (už som ju tam presunul) To znamená, že ju v 5. lekcii už robiť nemusíš, ale napadlo ma, že by si ju potom mohol skrátiť. Teda použiť namiesto funkcie getchar, funkciu scanf a na vyhodnotenie podmienok terárny operátor namiesto if - else. libcosenior ;) |
|
 |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
tommih |
Napísal: 06 Máj 2012, 10:38
|
|
|
Lekcia 5 posledná úloha (pôvodne L4) je upravená tak ako si chcel, teda dúfam... ;) http://www.ulozisko.sk/obrazky/477731/vcielka2.jpg 2, 3 - OK 4 - NOOK, čítaj tu 5 - OK 6 - OK, len maličkosť, nie celkom splnené zadanie: ■ Ktoré auto prekročilo rýchlosť 100km/h? Sú 4 možnosti: 1. žiadne, 2. obidve, 3. počítač a 4. užívateľ. 7 - NOOK, premenné i a j mali byť int. Uprav to a uvidíš výsledok 2.000000, čo nie je správne. Treba vo vzorci (f = i / j) použiť explicitnú typovú konverziu. Máš 2 možnosti: (float) i (float) j Proste pri delení stačí delenca alebo deliteľa zmeniť na float a výsledok bude správny. 8 - 15 OK libcosenior |
|
 |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
tommih |
Napísal: 16 Máj 2012, 17:57
|
|
|
Takže úlohy z novej lekcie číslo 6. http://www.ulozisko.sk/obrazky/477731/vcielka2.jpg 2 - OK 3 - OK 4 - nesplnená podmienka "vypíše do tabuľky ASCII kódy ( hexadecimálne )" 5 - nápadité, pekné 6 - pekne a jednoducho 7 - pekne 8 - dobre 9 - pekne a jednoducho, poznámka, deklarácia mala byť unsigned long int a nie long int 10 - nápadité, zaujímavo riešené 11 - he he, aj tak môže byť :D 12 - velmi pekne 13 - OK 14 - pekne spravené libcosenior |
|
 |
Skočiť do kategórie Skočiť do témy |
tommih |
Napísal: 22 Máj 2012, 19:26
|
|
|
Úlohy zo siedmej lekcie.
 Obidve úlohy sú dobre spravené, len tú prvú si mohol spraviť podobným spôsobom ako druhú. Takto je zbytočne rozťahaný kód a ani to nie je prehľadnejšie. libcosenior |
|
 |
|