Škôlka jazyka C

Fórum o programovaní v jazyku C založené 3. januára 2012

Aktuálny čas je 26 Apr 2024, 04:50

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 44 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
Autor Správa
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Aug 2012, 14:31 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01 Aug 2012, 18:22
Príspevky: 30
Udelené body: 2 bodov
Získané body: 15 bodov
Ešte mi chýba 15.Uloha.
Ale o chvíľu idem preč a prídem až okolo 21:00.
Dovtedy chcem vidieť hodnotenie :lol: :lol:

tak teda
5. - už je OK
6. - skoro dobre, ale keď užívateľ zadá 6, napíše aj, že víťazi sú dvaja (toto je FALSE).
12. - OK, pekne
13. - OK
14. - OK
libcosenior


Prílohy:
Ulohy.rar [65.72 KiB]
320 krát

_________________
Programovanie je ako sex: Jedna chyba – a až do konca života sa o ňu musíte starať.
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Aug 2012, 19:25 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01 Aug 2012, 18:22
Príspevky: 30
Udelené body: 2 bodov
Získané body: 15 bodov
libcosenior píše:
6. - skoro dobre, ale keď užívateľ zadá 6, napíše aj, že víťazi sú dvaja (toto je FALSE).


Neviem prečo, ale mne to ide správne.
Zadám 6 a vypíše ,že si rýchlejší ty(čo je True). :ugeek:

_________________
Programovanie je ako sex: Jedna chyba – a až do konca života sa o ňu musíte starať.


Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Aug 2012, 20:29 
Offline
Stredoškolák
Stredoškolák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06 Jan 2012, 19:26
Príspevky: 458
Bydlisko: pod Pátrovom
Udelené body: 228 bodov
Získané body: 21 bodov
Pomýlil som sa. Nie 6 sekúnd, ale 8 sekúnd.
Príloha:
6.png
6.png [ 60.82 KiB | Zobrazené 9384 krát ]

_________________
kódy píšem na platforme: linux Ubuntu 12.04 (Geany, Code::Blocks), WinXP (Code::Blocks, PsPad editor),
Skype: libcokamo, ICQ: 56312279
Ak treba, napíš mi na libcosenior@gmail.com. To mám v mobile a stále po ruke.


Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Aug 2012, 20:40 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01 Aug 2012, 18:22
Príspevky: 30
Udelené body: 2 bodov
Získané body: 15 bodov
Aha :lol: :lol:
Oprava.
O chvilu odam 15.Ulohu.

Už je to v poriadku. ;)
libcosenior


Prílohy:
6.Uloha.c [1.36 KiB]
316 krát

_________________
Programovanie je ako sex: Jedna chyba – a až do konca života sa o ňu musíte starať.
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Aug 2012, 21:20 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01 Aug 2012, 18:22
Príspevky: 30
Udelené body: 2 bodov
Získané body: 15 bodov
Kooonecneee :P
Tieto úohy mi trvaly najdlhšie.
Pre 2 faktory:
1)Nemal som čas .
2)Bolo to aj kus tažšie.
Obrázok
Tak si to zvládol celkom fajn.
Ďalšia lekcia hotová.
libcosenior



Do rána sem dám všetky úlohy 6.Lekcie.


Prílohy:
15.Uloha.c [794 Bajtov]
318 krát

_________________
Programovanie je ako sex: Jedna chyba – a až do konca života sa o ňu musíte starať.
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 19 Mar 2013, 21:41 
Offline
Škôlkár
Škôlkár
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 16 Mar 2013, 16:36
Príspevky: 8
Udelené body: 1 udelenie bodov
Získané body: 8 bodov
Lekcia 5:
  • postupne budem pridavat dalsie
  • preco mi to trvalo 2 dni od lekcie 4? vysvetlenie v "tri_cisla.c"
Obrázok
Oznámkujem až keď dodáš 15. úlohu! Tú pôvodnú mažem a čakám na novú.
2, 3, 4, 5 - OK
5+ - OK, ale pozri sa ako to riešili iní a ako to je v pomocníkovi, skús porozumieť ako je tam použitý terárny operátor
6 - OK, veľmi fajn
7 - OK, veľmi fajn
8 - OK, veľmi fajn
10 - OK, veľmi dobre si použil skrátené vyhodnocovanie ;)
11 - OK (len pre seba si vyskúšaj to isté napísať za pomoci terárneho operátora do jedného riadku)
12 - OK
13 - OK
14 - OK
15 - OK, pekne a jednoducho
libcosenior


Prílohy:
otazka.c [391 Bajtov]
303 krát
otazka_v2.c [457 Bajtov]
311 krát
cele_cislo.c [279 Bajtov]
309 krát
vacsie_cislo.c [202 Bajtov]
318 krát
tri_cisla.c [963 Bajtov]
301 krát
auto.c [2.04 KiB]
317 krát
L5_U10.c [287 Bajtov]
332 krát
L5_UL11.c [398 Bajtov]
303 krát
L5_U12.c [420 Bajtov]
316 krát
L5_U13.c [191 Bajtov]
296 krát
L5_U14.c [190 Bajtov]
312 krát
L5U7.c [161 Bajtov]
307 krát
L5U8.c [372 Bajtov]
295 krát
L5U15.c [890 Bajtov]
332 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 25 Mar 2013, 21:45 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Mar 2013, 15:54
Príspevky: 25
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 9 bodov
Posielam úlohy 2. až 6. k piatej lekcii. Zatiaľ mi toto chodí, ostatné dorobím postupne.

2 - OK, ale v riadku
Kód:
   char A, z;
tam to A nemá čo robiť!
3 - OK, ale v riadku
Kód:
  char A, N, z;
tam to A a N nemá čo robiť!

Uvedom si, že znaky 'A' a 'N' sú len obsahom premennej z!
Aj v 2. úlohe si tak ako v 3. mal použiť na zadanie znaku s klávesnice príkaz getchar() a nie scanf().
getchar() sa používa vždy, keď sa zadáva z klávesnice len jeden znak!

4 - OK, ale užívateľsky neprívetivé. Po spustení programu to vypíše: "Zadaj cele cislo" a nič viac. Keby som nevidel kód, mohol by som mať strach, že program spustí odpočítavanie do deštruhcie môjho PC, tak by som to nespustil, ale zmazal!
5 - OK, ale užívateľsky neprívetivé
5R - OK , ale užívateľsky neprívetivé. Navyše normálne sa príkazy if, else - if else píšu takto:
if (podmienka)
prikaz;
else if (podmienka)
prikaz;
else
prikaz;
6 - OK

libcosenior


Prílohy:
U2L5.c [315 Bajtov]
293 krát
U3L5.c [446 Bajtov]
288 krát
U4L5.c [323 Bajtov]
289 krát
U5L5.c [214 Bajtov]
308 krát
U5L5R.c [894 Bajtov]
290 krát
U6L5.c [1.19 KiB]
304 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 26 Mar 2013, 17:06 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Mar 2013, 15:54
Príspevky: 25
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 9 bodov
Posielam opravené úlohy 2. až 5. podľa Tvojich pripomienok. :idea:

Výborne!
libcosenior


Prílohy:
U2L5opr.c [319 Bajtov]
268 krát
U3L5opr.c [450 Bajtov]
286 krát
U4L5opr.c [510 Bajtov]
279 krát
U5L5opr.c [302 Bajtov]
261 krát
U5L5Ropr.c [893 Bajtov]
263 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 31 Mar 2013, 21:56 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Mar 2013, 15:54
Príspevky: 25
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 9 bodov
Posielam úlohy 7 až 15 z lekcie 5

7. - NOK, pretože petypovanie nie je všetko potrebné zo zadanej úlohy, urob 7. úlohu znova - presne podľa zadania
8. - NOK, v zadaní sa píše: pomocou ternárneho operátora, prerob úlohu
10. - OK, veľmi dobre
11. - OK, -"-
12. - OK/2, prvá časť úlohy je nepochopená, má to byť napr.:
Kód:
int i = 2;

if (i != 0) // = if (vyraz != 0)
    printf("%d\n", i);
if (i) // = if (vyraz)
    printf("%d\n", i);

Obidva výpisy sú rovnaké, to je dôkaz!!!
Záver z uvedeného je, že je úplne jedno, či v programe použiješ if (i != 0) alebo if (i), výsledok je vždy rovnaký!
oprav úlohu!
13. a 14. - OK, správne pochopené
15. - OK, počíta správne, ale úvodná veta: "Program urci dekadicku hodnotu dvoch hexadecimalnych znakov" je nepravdiná. (hexadecimálne znaky neexistujú, existujú len hexadecimálne čísla a tie sa môžu skladať z 1 a viac znakov v rozsahu '0' - '9' a 'A' - 'F')
Pravdivá je:
Program určí dekadickú hodnotu hexadecimálneho čísla zloženého z dvoch znakov!
libcosenior


Prílohy:
U7L5.c [558 Bajtov]
272 krát
U8L5.c [478 Bajtov]
293 krát
U10L5.c [574 Bajtov]
258 krát
U11L5.c [793 Bajtov]
273 krát
U12L5.c [774 Bajtov]
273 krát
U13L5.c [369 Bajtov]
270 krát
U14L5.c [702 Bajtov]
280 krát
U15L5.c [897 Bajtov]
263 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 03 Apr 2013, 21:24 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Mar 2013, 15:54
Príspevky: 25
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 9 bodov
Posielam opravené úlohy z lekcie 5, a to : U7, U8, U12 prvá časť a U15 prvý riadok
7. - chýba ešte overenie operátora čiarka, ukážem možný spôsob:
Spoiler:
Kód:
    int i = 2;
    int j = 2;
    float f;

    /* overenie operátora čiarka */
    i = ++i, i + j; // i =  ++i (teda 2+1), i + j (teda 3 + 2), výsledok je i = 5

Skús vymyslieť sám overenie operátoru čiarka.
Ak si podrobne čítal lekciu, mal by si vedieť, že to čo je pred čiarkou sa vyhodnotí ako prvé a za čiarkou sa už použije výsledok prvého vyhodnotenia.
8. - OK
12. - asi tomu zatiaľ úplne nerozumieš. Ide len o to, že podmienka if (i != 0) sa dá vyjadriť aj druhým spôsobom, teda if (i) a obidve sú úplne rovnocenné. Čiže je úplne jedno či použiješ if (i != 0) alebo if (i). To isté platí aj pre if (i == 0) a if (!i).
15. - OK


Prílohy:
U7L5opr1.c [335 Bajtov]
260 krát
U8L5ALT.c [403 Bajtov]
288 krát
U12L5oprav1.c [402 Bajtov]
266 krát
U15L5.c [934 Bajtov]
251 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 05 Apr 2013, 21:10 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Mar 2013, 15:54
Príspevky: 25
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 9 bodov
Posielam prepracovanú úlohu 7 a úlohu 12 z piatej lekcie. Možno som to už pochopil ...


Prílohy:
U7L5DOP.c [671 Bajtov]
270 krát
U12L5DOPL.c [548 Bajtov]
265 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 06 Apr 2013, 07:53 
Offline
Stredoškolák
Stredoškolák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06 Jan 2012, 19:26
Príspevky: 458
Bydlisko: pod Pátrovom
Udelené body: 228 bodov
Získané body: 21 bodov
Dám sen jeden kód:
Spoiler:
Kód:
/*overenie operatora 'ciarka' a rovnosti vyrazov: if (vyraz != 0) a if (vyraz) */
#include <stdio.h>
int main(void)
{
    int i, j;
    float f, g;

    i = ?; // dopln spravnu hodnotu
    j = ?; // dopln spravnu hodnotu

    j = ++j, ++j; // treba tu dosiahnut cislo 2 za pomoci operatora ciarka
    printf("%d\n", j); // pomocny vypis

    i = (++i, i + (j * 2)); // treba tu dosiahnut cislo 5 za pomoci operatora ciarka
    printf("%d\n", i); // pomocny vypis

    f = (float) i / j; // vypocet
    printf("%f\n", f); // pomocny vypis

    if (f == 2.5) { // ak je vysledok spravny
        g = f; // g rovna sa f
        if (g != 0) { // ak sa g nerovna nule
            if (g) // a vtedy ak sa g nerovna nule
                printf("\nAk sa premenna 'f' rovna 2,5 vyraz if(g != 0), aj vyraz if(g) je pravda,\n"
                       "pretoze su rovnocenne.\n");
            else // ak to pravda nie je
                printf("premennym 'i' 'j' si priradil zle hodnoty!\n");
        }
        else // ak to pravda nie je
            printf("premennym 'i' 'j' si priradil zle hodnoty!\n");
    }
    else // ak to pravda nie je
        printf("premennym 'i' 'j' si priradil zle hodnoty!\n");
    return 0;
}

Skopíruj si ho do IDE a doplň správne hodnoty do premenných 'i' a 'j'.
Poriadne si ho preštuduj, zamysli sa nad ním a sám si skús odpovedať, či si už správne pochopil 7. a 12. úlohu. ;)

_________________
kódy píšem na platforme: linux Ubuntu 12.04 (Geany, Code::Blocks), WinXP (Code::Blocks, PsPad editor),
Skype: libcokamo, ICQ: 56312279
Ak treba, napíš mi na libcosenior@gmail.com. To mám v mobile a stále po ruke.


Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 06 Apr 2013, 19:39 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Mar 2013, 15:54
Príspevky: 25
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 9 bodov
Posielam riešenie posledne zadanej doplnkovej ulohy
Obrázok
Výborne :!: Som spokojný :D
libcosenior


Prílohy:
Unova1L5.c [1.07 KiB]
253 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 24 Apr 2013, 11:43 
Offline
Škôlkár
Škôlkár

Registrovaný: 10 Apr 2013, 22:23
Príspevky: 5
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 4 bodov
No tak tato lekcia dala zabrat dufam ze to bude ok :)

2. -4. OK
5. - úloha žiada použiť podmienený výraz, nie if - else, Opraviť!
6. - zadaj rýchlosť 8 sekúnd, nesprávny výstup, Opraviť
7. - OK, výborne
8. - OK, nápadité
10. - OK
11. - OK, ale mám výhradu:
toto:
Kód:
            if (c>='A' && c<='Z') {  printf("\nznak '%c' je velke pysmeno\n" ,c);  }
                else
            if (c>='a' && c<='z') {  printf("\nznak '%c' je male pysmeno\n" ,c);   }
                else
            if (c>='0' && c<='9') {  printf("\nznak '%c' je cislo\n" ,c);          }
                else    { printf("\nznak '%c' je interpunkcne znamienko\n",c);     }

sa zapisuje takto:
Kód:
            if (c>='A' && c<='Z')
                printf("\nznak '%c' je velke pysmeno\n" ,c);
            else if (c>='a' && c<='z')
                printf("\nznak '%c' je male pysmeno\n" ,c);
            else if (c>='0' && c<='9')
                printf("\nznak '%c' je cislo\n" ,c);
            else
                printf("\nznak '%c' je interpunkcne znamienko\n",c);

a pokiaľ chceš mať viac príkazov v jednom riadku, tak takto:
Kód:
            if (c>='A' && c<='Z') printf("\nznak '%c' je velke pysmeno\n" ,c);
            else if (c>='a' && c<='z') printf("\nznak '%c' je male pysmeno\n" ,c);
            else if (c>='0' && c<='9') printf("\nznak '%c' je cislo\n" ,c);
            else printf("\nznak '%c' je interpunkcne znamienko\n",c);

12. - OK, pekne
13. - OK, zaujímavý prístup, užívateľ musí vyriešiť príklad, nápadité
14. - to isté ako 13.
15. - OK, pekne
libcosenior


Prílohy:
Poznámka: 5.2
A_N.c [304 Bajtov]
260 krát
Poznámka: 5.3
A_N 2.c [400 Bajtov]
257 krát
Poznámka: 5.4
4 Cislo.c [326 Bajtov]
270 krát
Poznámka: 5.5
vecie mensie.c [675 Bajtov]
264 krát
Poznámka: 5.6
6 auto.c [1.19 KiB]
276 krát
Poznámka: 5.7
7 pretip.c [228 Bajtov]
273 krát
Poznámka: 5.8
8 ter_operrator.c [305 Bajtov]
259 krát
Poznámka: 5.10
10 cislo_pysmeno.c [332 Bajtov]
206 krát
Poznámka: 5.11
11 znak.c [533 Bajtov]
208 krát
Poznámka: 5.12
12 vyraz.c [692 Bajtov]
210 krát
Poznámka: 5.13
13 &&.c [375 Bajtov]
213 krát
Poznámka: 5.14
14 !!.c [375 Bajtov]
206 krát
Poznámka: 5.15
15 hextodec.c [527 Bajtov]
202 krát

_________________
Obrázok
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 29 Máj 2013, 18:56 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 15 Apr 2013, 18:48
Príspevky: 45
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 22 bodov
moje ulohy z piatej lekcie.
Obrázok
Veľmi dobre si zvládov všetky úlohy. Zvlášť sa mi páči ako si zvládol terárny operátor.
libcosenior


Prílohy:
2.c [299 Bajtov]
196 krát
3.c [364 Bajtov]
209 krát
4.c [235 Bajtov]
207 krát
4.1-pomocou terarneho operatora.c [210 Bajtov]
197 krát
5.c [206 Bajtov]
224 krát
5.1-tri cisla.c [451 Bajtov]
194 krát
6.c [1.26 KiB]
221 krát
7.c [196 Bajtov]
207 krát
8.c [221 Bajtov]
206 krát
10.c [283 Bajtov]
200 krát
11.c [375 Bajtov]
192 krát
12.c [412 Bajtov]
206 krát
13.c [145 Bajtov]
198 krát
14.c [147 Bajtov]
199 krát
15.c [581 Bajtov]
204 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Okt 2013, 11:48 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 03 Okt 2013, 18:34
Príspevky: 9
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 5 bodov
Prvá tretina úloh.

2. a 3. OK
4. NOK - testovať má na kladné číslo, nie na párne
5. OK guru ;)
6. OK
libcosenior


Prílohy:
Lekcia5 2-6.rar [1.7 KiB]
206 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 11 Okt 2013, 11:55 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 03 Okt 2013, 18:34
Príspevky: 9
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 5 bodov
Neviem kde v tej 6 vidíš "hlúposti" prekontroloval som si to, skúšal som aj iné odovzdané programi, a výsledky sú identické.

4. - OK
libcosenior


Prílohy:
Lekcia5.rar [1.72 KiB]
218 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 11 Okt 2013, 15:07 
Offline
Stredoškolák
Stredoškolák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06 Jan 2012, 19:26
Príspevky: 458
Bydlisko: pod Pátrovom
Udelené body: 228 bodov
Získané body: 21 bodov
BloodyHunter11 píše:
Neviem kde v tej 6 vidíš "hlúposti" prekontroloval som si to, skúšal som aj iné odovzdané programi, a výsledky sú identické.

Sorry, kontroloval som to v rýchlosti v práci a zdalo sa mi, že to píše hlúposti. Teraz som tom skontroloval znova a je to v poriadku.
Ešte raz sa ospravedlňujem.
libcosenior

_________________
kódy píšem na platforme: linux Ubuntu 12.04 (Geany, Code::Blocks), WinXP (Code::Blocks, PsPad editor),
Skype: libcokamo, ICQ: 56312279
Ak treba, napíš mi na libcosenior@gmail.com. To mám v mobile a stále po ruke.


Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 5. lekcii
PoslaťNapísal: 17 Okt 2013, 21:17 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 03 Okt 2013, 18:34
Príspevky: 9
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 5 bodov
Continue....

Musím ťa pochváliť. Tieto úlohy si zvládol výborne. :)
libcosenior


Prílohy:
Lekcia 5 7-15.rar [1.9 KiB]
203 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 44 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia


Rýchla úprava:
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Hosted by FreeSpace SK