Škôlka jazyka C

Fórum o programovaní v jazyku C založené 3. januára 2012

Aktuálny čas je 29 Mar 2024, 08:52

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina




Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
Autor Správa
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Jan 2012, 20:09 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07 Jan 2012, 16:01
Príspevky: 22
Udelené body: 3 bodov
Získané body: 10 bodov
No já nejdříve vypisoval honoty, přičemš mě zmátla 3.hodnota zhora a pak jsem si ještě jen tak vypsal podsebe true a false,podle toho jak se mi jevil výsledek,pak v konzoli jsem byl překvapen.
Otázka 4 bude pro mě asi oříšek,ale ještě budu bojovat s řešením,bud' nechapu to zadání,nebo jaký má být potom výstup na konzoli.
Tak jestli ta 4 má mít taky výstup 1a 0 sudé a liche,tak to asi chodí,ale aby to vypsalo 2 a 1 jako sude a liche,jsem z toho nevymáčkl.
Budu si to muset celé od lekce 1 až po lekci 4 projít zprovoznit i na ubuntu,nejhorší je si pamatovat příkazy a ještě i zadání úlohy. :D
Obrázok
Splnené úlohy.
libcosenior


Prílohy:
l4u2.c [183 Bajtov]
427 krát
Poznámka: opraveno
l4u3.c [168 Bajtov]
365 krát
l4u4.c [164 Bajtov]
375 krát

_________________
DEVC++.Microsoft Visual Studio 11 Beta na w7,64bit
Anjuta na Ubuntu12.04
vlastní mozek,proto jsem odešel z abf Obrázokhttp://www.supportsat.cz


Naposledy upravil marmik dňa 08 Jan 2012, 22:00, celkovo upravené 2
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Jan 2012, 20:29 
Offline
Stredoškolák
Stredoškolák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06 Jan 2012, 19:26
Príspevky: 458
Bydlisko: pod Pátrovom
Udelené body: 228 bodov
Získané body: 21 bodov
marmik, pozri si moju 3_ulohu.c ako som to riešil. V zadaní je písané "alebo", tak som použil niečo iné ako ty. ;)

_________________
kódy píšem na platforme: linux Ubuntu 12.04 (Geany, Code::Blocks), WinXP (Code::Blocks, PsPad editor),
Skype: libcokamo, ICQ: 56312279
Ak treba, napíš mi na libcosenior@gmail.com. To mám v mobile a stále po ruke.


Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Jan 2012, 21:29 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 07 Jan 2012, 16:01
Príspevky: 22
Udelené body: 3 bodov
Získané body: 10 bodov
Já to ani potom nekontroloval v zadání,napoprvé jsem to sesmolil a hned to jelo jak mělo.Dík už jsem si to uvědomil.
Ukazuje ti to v linux konzoli diakritiku?,protože když jsem spustil ten tvůj na winech,tak to napsalo v hlavičce nesmysly ,jen Zadaj bylo dobřečitelné.

_________________
DEVC++.Microsoft Visual Studio 11 Beta na w7,64bit
Anjuta na Ubuntu12.04
vlastní mozek,proto jsem odešel z abf Obrázokhttp://www.supportsat.cz


Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Jan 2012, 21:56 
Offline
Stredoškolák
Stredoškolák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06 Jan 2012, 19:26
Príspevky: 458
Bydlisko: pod Pátrovom
Udelené body: 228 bodov
Získané body: 21 bodov
marmik píše:
Já to ani potom nekontroloval v zadání,napoprvé jsem to sesmolil a hned to jelo jak mělo.Dík už jsem si to uvědomil.
Ukazuje ti to v linux konzoli diakritiku?,protože když jsem spustil ten tvůj na winech,tak to napsalo v hlavičce nesmysly ,jen Zadaj bylo dobřečitelné.

S diakritikou ešte počkaj. To budeme riešiť neskôr. :)

_________________
kódy píšem na platforme: linux Ubuntu 12.04 (Geany, Code::Blocks), WinXP (Code::Blocks, PsPad editor),
Skype: libcokamo, ICQ: 56312279
Ak treba, napíš mi na libcosenior@gmail.com. To mám v mobile a stále po ruke.


Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 23 Jan 2012, 09:11 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 20 Jan 2012, 12:01
Príspevky: 11
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 10 bodov
V úlohe 1 som to na prvý krát po.., nevšimol som si, že v riadku3 printf bolo j=5, čím sa j priradila 5, čo malo vplyv aj na podmienku v 5 riadku, preto môj odhad 1,0,0,1,1 bol špatný, preto som si pozrel kód znova a prišiel som hneď na chybu.

Tiež prikladám riešenie úloh 2..4
Obrázok
Dobre spravené.
libcosenior


Prílohy:
lekcia4-2.c [193 Bajtov]
374 krát
lekcia4-3.c [191 Bajtov]
395 krát
lekcia4-4.c [171 Bajtov]
377 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 02 Feb 2012, 10:37 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 07 Jan 2012, 16:20
Príspevky: 23
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 16 bodov
Ježíš, oprava :oops:
Obrázok
To sa stane. ;)
Úlohy si splnil. Možno by bolo lepšie použiť zadanie premennej užívateľom programu a nie definovať ju v programe. Ale to nie je podmienka.
libcosenior


Děkuji, vezmu si to k srdci


Prílohy:
uloha2.c [147 Bajtov]
380 krát
uloha3.c [111 Bajtov]
363 krát
uloha4.c [110 Bajtov]
378 krát

_________________
Kompilátor DEV-C++ 4992 / winxp
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 28 Feb 2012, 20:35 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 24 Jan 2012, 18:32
Príspevky: 13
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 8 bodov
Ďalších par výtvorov po dlhšom čase. riešim to na služobkách, nie vždy je tam internet.na poslanie.
Obrázok
2. OK
3. OK
4. OK
libcosenior


Prílohy:
U2 cislo1-9.c [197 Bajtov]
369 krát
U3 1 alebo 0.c [225 Bajtov]
363 krát
U4 Parne.c [191 Bajtov]
374 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 30 Mar 2012, 08:40 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 18 Feb 2012, 20:37
Príspevky: 16
Udelené body: 7 bodov
Získané body: 13 bodov
Ďalšia lekcia vypracovaná.
1. úloha - spravne som napísal hodnoty pred spustením programu.
V 3. a 4. úlohe som použil funkciu #define. :)
Obrázok
Úlohy splnené dobre a prehľadne. #define využité veľmi dobre.
libcosenior


Prílohy:
2.uloha.c [347 Bajtov]
370 krát
3.uloha.c [445 Bajtov]
367 krát
4.uloha.c [430 Bajtov]
379 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 03 Máj 2012, 20:41 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 25 Apr 2012, 16:47
Príspevky: 15
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 8 bodov
Štvrtá lekcia.
Obrázok

1. a 2. - OK

3. - NO OK!
Podmienka
i <= 1
v tvojom programe nie je správna. Pozabudol si, že premenné typu int sú kladné, ale aj záporné čísla. Prepiš riadok:
i = 2;
na
i = -2;
a spusti program.
Podmienka by platila, keby si použil typ premennej unsigned int, to sú len kladné čísla a číslo nula.
V tvojom programe mala byť podmienka: ..... ale to už vieš aj sám. :D

4., 5. a 6. OK
S tým, že 6. úloha už patrí do 5. lekcie. :shock: (už som ju tam presunul)
To znamená, že ju v 5. lekcii už robiť nemusíš, ale napadlo ma, že by si ju potom mohol skrátiť.
Teda použiť namiesto funkcie getchar, funkciu scanf a na vyhodnotenie podmienok terárny operátor namiesto if - else.
libcosenior
;)


Prílohy:
priklad1.c [383 Bajtov]
368 krát
priklad2.c [324 Bajtov]
382 krát
priklad3.c [288 Bajtov]
374 krát
priklad4.c [298 Bajtov]
347 krát
priklad5.c [325 Bajtov]
358 krát
priklad6.c [1.01 KiB]
353 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 04 Máj 2012, 19:23 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 25 Apr 2012, 16:47
Príspevky: 15
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 8 bodov
Hmm tak to je pravda. To som nedomyslel...
Takže oprava:
Známka opravená.
Obrázok
Už je to v poriadku. ;)
libcosenior


Prílohy:
priklad3.c [350 Bajtov]
341 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Máj 2012, 08:49 
Offline
Škôlkár
Škôlkár

Registrovaný: 13 Jan 2012, 15:40
Príspevky: 6
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 5 bodov
takze stvrta...
4.1:
Kód:
  int i = 3, j = 4;
  printf("%d\n", i == 3); 1,true - 'i' sa naozaj rovna 3
  printf("%d\n", j >= 6); 0,false - 'j' nie je najmenej 6 lebo je 4
  printf("%d\n", j = 5); 5 - zapis nie je logika ale obycajne priradenie hodnoty 5
  printf("%d\n", i < 6); 1,true - 'i' je naozaj mensie ako 6 lebo je 3
  printf("%d\n", j == 4); 0,false - 'j' sa nerovna 5, tu sme priradili o dva riadky vyssie
 
vysledok:
1
0
5
1
0

Obrázok
Pekne si sa pozabával. :D
Ako prvý si použil dekadické hodnoty znakov z ASCII tabuľky v 2. a 3. úlohe, navyše si v 3 úlohe použil aj premennú typu int.
Zaslúžiš si bodík. ;)
libcosenior


Prílohy:
4.2.c [176 Bajtov]
340 krát
4.3.c [313 Bajtov]
343 krát
4.4.c [201 Bajtov]
349 krát
4.5.c [613 Bajtov]
343 krát

_________________
wxp, dev-c++ 4992
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 09 Máj 2012, 08:06 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Mar 2012, 09:30
Príspevky: 19
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 19 bodov
1. úloha
1
0
5
1
0
Ďalšie sú v prílohe.
Obrázok
Všetky úlohy vypracované vzorne.
libcosenior


Prílohy:
2.c [581 Bajtov]
342 krát
3.c [581 Bajtov]
342 krát
4.c [564 Bajtov]
346 krát
5.c [591 Bajtov]
338 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Moje ulohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 22 Jún 2012, 09:24 
Offline
Škôlkár
Škôlkár
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Apr 2012, 18:56
Príspevky: 4
Bydlisko: Humenne
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 4 bodov
Odovzdavam dalsiu lekciu 4 ;) toto mi este nerobilo problemy.. skoda ze tam nebola uloha z negaciou.
Obrázok
Všetky úlohy sú spravené dobre, prehľadne a s popisom.
adam


Malá pripomienka k úprave:
takto by to malo byť
Kód:
int main()
{
  int i = 3, j = 4;
                                                                         
  printf("'Pravda' pretoze i sa rovna hodnote 3.\n"                                           
         "\ti == 3, vyhodnotenie %d\n\n", i == 3);
  return 0;                                                                                   
}

Teda všetky riadky (ucelené príkazy) by mali byť od kraja vzdialené 2 medzery. Za deklaráciou premenných jeden prázdny riadok.


Prílohy:
le4ul1.c [1.38 KiB]
337 krát
le4ul2.c [1.18 KiB]
326 krát
le4ul3.c [956 Bajtov]
348 krát
le4ul4.c [1.11 KiB]
323 krát
le4ul5.c [911 Bajtov]
359 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 03 Aug 2012, 10:03 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 01 Aug 2012, 18:22
Príspevky: 30
Udelené body: 2 bodov
Získané body: 15 bodov
Tu sú moje riešenia.

Sendzimo píše:
Teda všetky riadky (ucelené príkazy) by mali byť od kraja vzdialené 2 medzery. Za deklaráciou premenných jeden prázdny riadok.


Chcel len vedieť ,že prečo potom aj Code::Block ma núti používať 3 medzery čiže Tab.
Vytvorím int main() a {} a ked odentrujem další riadok tak mi samé nahodí Tab.
Okrem toho v Jave sa používajú len 3 medzery ale to je už tak dané syntaxov. Tak neviem prečo v C sa majú len 2.
Obrázok
1. - OK, správne pochopené.
2. - OK, bezchybne a jednoducho.
3. - OK, bezchybne a jednoducho.
4. - OK
5. - OK
Lekcia zvládnutá veľmi dobre.
libcosenior


Prílohy:
1.Uloha.c [492 Bajtov]
338 krát
2.Uloha.c [278 Bajtov]
349 krát
3.Uloha.c [247 Bajtov]
314 krát
4.Uloha.c [212 Bajtov]
345 krát
5.Uloha.c [219 Bajtov]
338 krát

_________________
Programovanie je ako sex: Jedna chyba – a až do konca života sa o ňu musíte starať.
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 03 Aug 2012, 10:31 
Offline
Stredoškolák
Stredoškolák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 06 Jan 2012, 19:26
Príspevky: 458
Bydlisko: pod Pátrovom
Udelené body: 228 bodov
Získané body: 21 bodov
Vychadzam z ucebnice od Herouta a on navrhuje 2 medzery. Editorov na pisanie kodu je strasne vela a mnohe ani nenavrhuju odskoky v blokoch. Vsetko zálezi na programatorovi. Jedna zasada je vsak velmi dolezita. Treba aby bol kod prehladny a dobre citatelny aj tomu, kto ho nepisal.

pisane v krcmicke na pivku z mobilu iPhone

_________________
kódy píšem na platforme: linux Ubuntu 12.04 (Geany, Code::Blocks), WinXP (Code::Blocks, PsPad editor),
Skype: libcokamo, ICQ: 56312279
Ak treba, napíš mi na libcosenior@gmail.com. To mám v mobile a stále po ruke.


Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 24 Okt 2012, 20:39 
Offline
Škôlkár
Škôlkár

Registrovaný: 14 Okt 2012, 16:31
Príspevky: 7
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 4 bodov
Toto bolo celkom lahké :)
Všetko je ľahké, keď pochopíš princíp.Obrázok
1. - OK, až na posledný riadok. Uvedom si že pred ním bola hodnota j zmenená.
2. - technicky veľmi dobre, klientsky neprívetivo: Ako by si reagoval ty, keby sa po spustení programu otvorilo prázdne okno a blikal by tam kurzor? Čo keby ten program len odpočítaval čas do likvidácie harddisku? :o
3. - 5 - OK
Celkove úlohy technicky zvládnuté, ale nezabúdaj, že neprogramuješ pre seba, ale pre klienta, ktorý programovaniu vôbec nerozumie. On chce, aby program robil to čo má, ale aby on - klient tomu aj rozumel. Teda mohol s nim komunikovať.
libcosenior


Prílohy:
4. lekcia.rar [1.14 KiB]
339 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 17 Mar 2013, 23:30 
Offline
Škôlkár
Škôlkár
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 16 Mar 2013, 16:36
Príspevky: 8
Udelené body: 1 udelenie bodov
Získané body: 8 bodov
Lekcia 4:
Obrázok
Úlohy sú dobre a pekne napísané.
libcosenior


//edit:

opravene


Prílohy:
odpovede.c [435 Bajtov]
329 krát
znak.c [194 Bajtov]
328 krát
parne_cislo.c [172 Bajtov]
327 krát
vysvetlenie.c [291 Bajtov]
322 krát
hodnota_v_i.c [164 Bajtov]
327 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 19 Mar 2013, 21:31 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Mar 2013, 15:54
Príspevky: 25
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 9 bodov
Posielam úlohy k 4. lekcii. No, ale tá druhá mi príkazom getchar nechcela chodiť ...

Obrázok
1 - OK, som rád, že píšeš pravdu
2 - OK, len getchar() chýba a zrejme nevieš ako ho použiť
skús takto:
Kód:
zn = getchar();

3, 4, 5 - OK
libcosenior


Prílohy:
U1L4.c [560 Bajtov]
347 krát
U2L4.c [275 Bajtov]
331 krát
U3L4.c [315 Bajtov]
314 krát
U4L4.c [331 Bajtov]
328 krát
U5L4.c [352 Bajtov]
258 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 20 Mar 2013, 17:24 
Offline
Školák
Školák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 02 Mar 2013, 15:54
Príspevky: 25
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 9 bodov
Posielam opravu úlohy 2, chodí to tak ako si mi poradil.
Je to v poriadku.
Ktože mi to vymyslel taký pekný zelený xichtík? Veď je to vodník, nie popolvár ... :mrgreen: ...
Myslel som si, že ťa poteším. Veď je to Nio, hlavný hrdina z Matrixu. :D
libcosenior


Prílohy:
U2L4.c [274 Bajtov]
268 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 19 Apr 2013, 09:11 
Offline
Škôlkár
Škôlkár

Registrovaný: 10 Apr 2013, 22:23
Príspevky: 5
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 4 bodov
Ulohy k 4 lekcii ;)
Obrázok
1. - predpokladám, že si si uvedomil, prečo si to nemal všetko správne ;)
2. - OK
3. - OK, len nechapem, prečo si nepoužil premennú i, ktorá je daná úlohou
4. - OK
5. - OK
libcosenior


Prílohy:
Poznámka: 4.1
1 true_false.c [305 Bajtov]
273 krát
Poznámka: 4.2
cisla_0_9.c [478 Bajtov]
251 krát
Poznámka: 4.5
5vyspod.c [560 Bajtov]
264 krát
Poznámka: opravene snad dobre =D
podmienka.c [531 Bajtov]
273 krát
Poznámka: opravene
4 parnaneparna.c [342 Bajtov]
250 krát

_________________
Obrázok
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 12 Máj 2013, 21:15 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 15 Apr 2013, 18:48
Príspevky: 45
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 22 bodov
odovzdavam ulohy zo 4 lekcie.
Obrázok
Výborne.
libcosenior


Prílohy:
Poznámka: hodnoty:1 0 5 1 0.
1.c [203 Bajtov]
282 krát
2.c [130 Bajtov]
265 krát
3.c [217 Bajtov]
273 krát
4.c [189 Bajtov]
251 krát
5.c [388 Bajtov]
253 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 27 Jún 2013, 17:45 
Offline
Škôlkár
Škôlkár

Registrovaný: 24 Jún 2013, 20:20
Príspevky: 4
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 4 bodov
Tak, spravil som ulohy zo 4.lekcie ale mal som problem so 4 ulohou, bez pomocnika by som ju asi nespravil.
Obrázok
Úlohy sú tradične dobre napísané.
A tá 4. úloha? To chce len prax. Určite si už budeš pamätať, ako zistiť či je číslo párne alebo nie. ;)
libcosenior


Prílohy:
4.lekcia.rar [1.29 KiB]
264 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 07 Okt 2013, 21:49 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 03 Okt 2013, 18:34
Príspevky: 9
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 5 bodov
Tak toto bolo dosť easy :D

Celá škôlka je easy ;-)
1. NOK, toto je nesprávne:
Kód:
printf("%d\n", j == 4);//Pravda.Vysledok 0!

pretože Pravda, teda TRUE je 1 a nie 0!!!
Navyše tu je výsledok fakt 0, pretože podmienka v riadku je FALSE, teda Nepravda.
Ostatné úlohy OK.
libcosenior


Prílohy:
Lekcia4.zip [1.52 KiB]
256 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 08 Okt 2013, 08:41 
Offline
Školák
Školák

Registrovaný: 03 Okt 2013, 18:34
Príspevky: 9
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 5 bodov
Mam to dobre na 50%, v prvom riadnu som dal, že je to pravda a v druhom som si hned protirečil "vysledok je logicka 0" :lol: :lol:
Ok opravene.


Prílohy:
Lekcia4.zip [1.53 KiB]
258 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
 Predmet príspevku: Re: Úlohy k 4. lekcii
PoslaťNapísal: 02 Feb 2014, 14:21 
Offline
Škôlkár
Škôlkár

Registrovaný: 01 Feb 2014, 14:26
Príspevky: 7
Udelené body: 0 udelenie bodov
Získané body: 3 bodov
4. lekcia

1. - predpokladám, že si si pozrel čo je správne a pochopil si prečo, ak nie, napíš, vysvetlíme si to
2. - NOK, v zadaní je " do znakovej premennej zn" a ty to tam nemáš
3. - OK
4. - NOK, zabudol si na záporné čísla, zadaj -24 a uvidíš
5. - OK

libcosenior


Prílohy:
1_uloha.c [280 Bajtov]
250 krát
2_uloha.c [432 Bajtov]
252 krát
3_uloha.c [371 Bajtov]
256 krát
4_uloha.c [339 Bajtov]
245 krát
5_uloha.c [257 Bajtov]
247 krát
Detaily príspevku Upozorniť užívateľa
Hore
 Profil  
 
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Vytvoriť novú tému Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Všetky časy sú v GMT + 1 hodina


Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia


Rýchla úprava:
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Hosted by FreeSpace SK